Newsy Nasze formaty Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin
Rejestracja
Zaloguj się
szukaj
Kategorie
Gospodarka
KrajUnia EuropejskaŚwiat
EdukacjaEnergetykaFinanse
Finanse osobisteWyniki Finansowe
FirmaHandelManagerMedia i MarketingMedycynaMotoryzacjaNieruchomości i BudownictwoPodatkiPrawoPrzemysłRolnictwoTeleinformatyka
HardwareTelefonia
TransportTurystykaŻywnośćKultura i RozrywkaSport i rekreacjaZdrowie i UrodaInfografikiMateriały prasowe
InwestycjeZagraniczne.comStrefyNieruchomości.pl
Newsy

Jak firmę można bronić przed korupcją

pobierz video
plik mp4
09.04.2017

Presja wywierana na pracowników sprawia, że są oni skłonni do nieetycznych działań. Dla osiągnięcia celów osobistych lub firmy wciąż, co dziesiąty pracownik, byłby skłonny oferować gotówkę. W Europie Wschodniej takiej odpowiedzi udzieliło aż 19% ankietowanych. Czy można chronić firmę przed korupcją, a jej pracowników przed takimi pokusami?

Jak to zrobić, skoro co siódmy respondent w Polsce (14%) zaksięgowałoby przychody wcześniej, żeby osiągnąć zakładane cele biznesowe, a 9% przekazałoby fałszywe informacje zarządowi, by zapewnić sobie awans lub podwyżkę. Ogółem, co czwarty ankietowany w tej sytuacji mógłby zachować się nieetycznie, jak wynika z Badania Nadużyć Gospodarczych EY „Ludzki instynkt czy logika maszyn – czemu ufasz bardziej w walce z korupcją i nadużyciami.” Badanie zostało przeprowadzone w 41 krajach regionu Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki (EMEIA), w tym w Polsce.

W rozmowie z MarketNews24 Mariusz Witalis, partner w Zespole Zarządzania Ryzykiem Nadużyć EY rekomenduje trzy sposoby chronienia firm przed korupcją.

 

Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Nasze formaty Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

MarketNews24 Sp. z o. o.
ul Grzybowska 2 lok. 34
00-131 Warszawa

NIP: 521 371 76 87
 
tel: 662 280 525
Redakcja@MarketNews24.pl

Rozumiem Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Wszystkie zasady ich używania wraz z informacjami o sposobie wyrażania i cofania zgody na używanie cookies, opisaliśmy w Polityce Prywatności. Korzystając z serwisu akceptujesz jej postanowienia.