Newsy Nasze formaty Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin
Rejestracja
Zaloguj się
szukaj
Kategorie
Gospodarka
KrajUnia EuropejskaŚwiat
EdukacjaEnergetykaFinanse
Finanse osobisteWyniki Finansowe
FirmaHandelManagerMedia i MarketingMedycynaMotoryzacjaNieruchomości i BudownictwoPodatkiPrawoPrzemysłRolnictwoTeleinformatyka
HardwareTelefonia
TransportTurystykaŻywnośćKultura i RozrywkaSport i rekreacjaZdrowie i UrodaInfografikiMateriały prasowe
InwestycjeZagraniczne.comStrefyNieruchomości.pl
Newsy

Co pokazał barometr CSR Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej

pobierz video
plik mp4
09.06.2016

CSR jest nieznanym pojęciem dla ponad 70 proc. Polaków, a tylko 2 osoby na 10 przy dokonywaniu zakupów biorą pod uwagę, czy dana firma jest odpowiedzialna społecznie.

Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) nie jest popularnym tematem, choć nie brakuje przykładów ciekawych działań przeprowadzonych przez firmy. To tylko kilka z wniosków, w które bogaty jest raport „CSR w praktyce – barometr Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej”.

O wynikach barometru i komentarzach ekspertów można się dowiedzieć z relacji reporterskiej przygotowanej przez MarketNews24.

Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Nasze formaty Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

MarketNews24 Sp. z o. o.
ul Grzybowska 2 lok. 34
00-131 Warszawa

NIP: 521 371 76 87
 
tel: 662 280 525
Redakcja@MarketNews24.pl

Rozumiem Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Wszystkie zasady ich używania wraz z informacjami o sposobie wyrażania i cofania zgody na używanie cookies, opisaliśmy w Polityce Prywatności. Korzystając z serwisu akceptujesz jej postanowienia.